14 Ιανουαρίου 2008

Ερωτήματα, Διευκρινίσεις, Απορίες και Σκεπτικισμός στην από 21/12/2007 συνέντευξη του Γενικού Δ/ντή της REDS ΑΕ του κου Μωραϊτη στην Εφημερίδα ΝΕΟΛΟΓΟ

Η συσπείρωση και τα γρήγορα αντανακλαστικά των ενεργών πολιτών είναι αυτά που αδιαπραγμάτευτα οδηγησαν αλλά και βοήθησαν να βγουν από τη πολλή δύσκολη θέση τόσο ο Δήμος όσο και η Νομαρχία στην επιχειρηματολογία τους για αταλάντευτο ΟΧΙ στην τσιμεντοποίηση του κτήματος ΚΑΜΠΑ.

Προσυπογράφοντας μεγάλο μέρος των προβληματισμών που ακολουθούν από τη ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ενάντια στην υποβάθμιση του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ και ίσως προσθέτοντας και άλλους σε επόμενη ανάρτηση, ενημερωθείτε και μέσα από την ιστοσελίδα τους, η οποία φιλοξενεί και τις φωτογραφίες, από την πραγματικά άσχημη εικόνα που παρουσιάζει όλη η περιοχή γύρω από το κτήμα Καμπά.

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ενάντια στην υποβάθμιση του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

http://pallini-perivallon.blogspot.com ή http://pallini-environment.blog.com


Ερωτήματα, Διευκρινήσεις, Απορίες και Σκεπτικισμός στην από 21/12/2007 συνέντευξη του Γενικού Δ/ντή της REDS ΑΕ του κου Μωραϊτη στην Εφημερίδα της πόλης μας «ΝΕΟΛΟΓΟ», σχετικά με την κατασκευή Εμπορικού – Ψυχαγωγικού Κέντρου στο κτήμα Καμπά.

Μιλάτε για παραγωγική δραστηριότητα :

τι είδους παραγωγική δραστηριότητα θα υπάρχει στο εν λόγω εμπορικό κέντρο;

και ποια είναι η προστιθέμενη αξία στην πραγματική εθνική οικονομία;

δημιουργούν πραγματική προστιθέμενη αξία για την εθνική οικονομία τα φαγάδικα, οι κινηματογράφοι, ή τα εμπορικά καταστήματα τα οποία στην ουσία μεταπωλούν εισαγόμενα προϊόντα στην ελληνική αγορά;

Ποιες θα είναι οι πολιτιστικές δραστηριότητες – χρήσεις του προβλεπόμενου εμπορικού κέντρου;

Προτείνετε μια «ανάπτυξη» που θα είναι «ζωντανή» τις περισσότερες ώρες της ημέρας, όπως λέτε, για αγορές, αναψυχή και πολιτιστικές δραστηριότητες σίγουρα όχι για το συμφέρον των κατοίκων αυτής της πόλης! Άρα ο στόχος δεν είναι η ικανοποίηση των αναγκών των κατοίκων αυτής της πόλης αλλά, και σε μια «ελεύθερη» οικονομία θεμιτό, η μεγιστοποίηση της απόδοσης του ακινήτου σας με παράλληλη υποβάθμιση και απαξίωση της ακίνητης περιουσίας των κατοίκων αυτής της πόλης. Κατά συνέπεια η απόφασή σας αυτή έρχεται σε αντίθεση με τα έννομα συμφέροντα των κατοίκων.

Κυκλοφορία ερχόμαστε σ’ ένα από τα βασικά ζητήματα που έχουν σχέση με τις αρνητικές επιπτώσεις που θα επέλθουν, από την κατασκευή του εν λόγω εμπορικού κέντρου, για την πόλη μας και αφορά την ραγδαία αύξηση του κυκλοφορικού φόρτου.

Από τα συμφραζόμενά σας διαπιστώνουμε ότι δεν έχετε μελετήσει αναλυτικά την υπάρχουσα κατάσταση τόσο σε υποδομές (δρόμους) όσο και την υπάρχουσα κυκλοφοριακή κατάσταση στην πόλη μας (κυρίως λόγω της Αττικής Οδού κύριος φορέας της οποίας είναι η μητρική σας εταιρία Ελληνική Τεχνοδομική και η οποία λόγω κόστους προτίμησε να επιβαρύνει κυκλοφοριακά την πόλη μας, αναβάλλοντας, επ’ αόριστον, την κατασκευή εισόδου προς Ελευσίνα από τον κόμβο του Βασιλόπουλου). Η «αδιαφορία ή συνειδητή επιλογή» αυτή σε συνδυασμό με την αδράνεια της τότε Δημοτικής αρχής (κατά την κατασκευή της Αττικής Οδού) επιβαρύνει τόσο κυκλοφοριακά όσο και από πλευράς ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά και ηχορύπανσης την πόλη μας.

Αναφέρεστε στη διαπλάτυνση της Λεονταρίου (σε ποια σημεία αναφέρεστε;). Σας ενημερώνουμε, εάν δεν το γνωρίζετε ήδη, ότι

Το τμήμα της Λεονταρίου που διασχίζει τους οικισμούς της Κάντζας και του Αγ. Νικολάου (την πόλη μας) δεν μπορεί να διαπλατυνθεί σε κανένα σημείο της,

Το τμήμα της Λεονταρίου που βρίσκεται δίπλα στο εργοστάσιο του Καμπά, σύμφωνα με πληροφορίες μας, δεν μπορεί να διαπλαντυνθεί καθότι τόσο το εργοστάσιο όσο και η μάνδρα από την άλλη πλευρά έχουν χαρακτηρισθεί διατηρητέα

Αναφέρεστε στη «μελλοντική» επέκταση της οδού Σολωμού, της οποίας ο σχεδιασμός και η μερική υλοποίησή της εντάχθηκαν (από την κατασκευή της Αττικής Οδού) στα σχέδια της μητρικής εταιρίας για την αξιοποίηση του κτήματος Καμπά. Μας θυμίζει την υπόσχεση που έδωσε, η ιδιοκτήτρια εταιρία του «The Mall”, στους κατοίκους της περιοχής, ότι μέρος της έκτασης θα μεταβληθεί σε χώρο πρασίνου και θα δενδροφυτευτεί, αντ’ αυτού όμως «φύτρωσαν» τσιμεντοκολόνες και χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων.

Κύριοι μπορείτε να μας προσδιορίσετε το χρόνο υλοποίησης αυτού του έργου; Όχι !! γιατί ζούμε στην Ελλάδα και οι διαδικασίες απαλλοτρίωσης μπορούν να διαρκέσουν πολλά χρόνια. Μέχρι τότε φυσικά θα χρησιμοποιούνται οι υπάρχουσες ανεπαρκείς κυκλοφοριακές υποδομές. Τίθεται εύλογα το ερώτημα θα ξεκινήσει η λειτουργία ενός τόσο μεγάλου εμπορικού κέντρου χωρίς να έχουν δημιουργηθεί οι κατάλληλες υποδομές; Ή θα μας πείσετε ότι όλοι οι πελάτες του εμπορικού κέντρου θα κινούνται μέσω της Αττικής οδού και θα έρχονται με το Μετρό και τον Προαστιακό; Πιστεύουμε ότι έχετε κάποια χρόνια που ζείτε στην Ελλάδα, άλλως δεν μπορούμε να δεχθούμε ότι αυτά που λέτε τα πιστεύετε.

Ηχορύπανση και Ατμοσφαιρική Ρύπανση

Αναφέρεστε μόνο ότι το εμπορικό κέντρο, ως συγκρότημα, δεν θα δημιουργεί ηχορύπανση. Ρωτάμε:

Τα 20.000 αυτοκίνητα που θα κινούνται καθημερινά από και προς το εμπορικό κέντρο δεν θα δημιουργούν ηχορύπανση;

Τα δεκάδες φορτηγά που θα κινούνται καθημερινά για φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων και σε ώρες σχετικά ακατάλληλες (πρωϊνές και νυκτερινές) δεν θα δημιουργούν ηχορύπανση;

Από την Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων διαπιστώνουμε ότι το πρόβλημα της ηχορύπανσης, σ’ ότι αφορά τις επιπτώσεις στα παρακείμενα σχολικά συγκροτήματα, το «λύνετε» με ηχοπετάσματα γύρω από αυτά (4,5 ύψος). Κύριοι έχετε σκεφτεί σοβαρά αυτές τις προτάσεις σας; Θα δημιουργήσουμε δηλαδή «θερμικά κλουβιά» για τα παιδιά μας; Μπορείτε να μας αναφέρετε παρόμοιες καταστάσεις έστω και σε μια πόλη της Ευρώπης;

Σ’ ότι αφορά την ατμοσφαιρική ρύπανση, αναφέρετε ότι: «η γενική εκτίμηση ότι οι επιπτώσεις (στον αέρα, στο έδαφος, στα νερά,..) θα είναι μικρής έντασης προσωρινές ……και όλες πλήρως αναστρέψιμες μετά από λήψη κατάλληλων μέτρων»

Κοινώς : ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΟΛΟΥΣ

Έχετε υπολογίσει τα χιλιάδες ΙΧ αυτοκίνητα ημερησίως όταν θα βρίσκονται ακινητοποιημένα (μποτιλιαρισμένα) στους πέριξ του εμπορικού κέντρου δρόμους της πόλης μας (βλέπε το «the Mall» και την Αττική Οδό τα Σάββατα κυρίως στα εμπορικά καταστήματα (ΙΚΕΑ) στο αεροδρόμιο) μέσα σε αμιγώς κατοικήσιμη περιοχή (Κάντζα & Αγ. Νικόλαος), τι ποσότητες καρκινογόνων ουσιών και άκρως επικίνδυνων μικροσωματιδίων θα εκπέμπουν;

Έχετε υπολογίσει τα δεκάδες φορτηγά (φυσικά όχι σύγχρονης τεχνολογίας αλλά απαρχαιωμένης τεχνολογίας) που θα προσεγγίζουν το εμπορικό κέντρο (φορτοεκφόρτωση εμπορευμάτων), τι ποσότητες καρκινογόνων ουσιών και άκρως επικίνδυνων μικροσωματιδίων θα εκπέμπουν;

Και όλα αυτά σε απόσταση αναπνοής από τα σχολικά συγκροτήματα της περιοχής μας στα οποία καθημερινά φοιτούν περισσότερα από 1000 παιδιά, των οποίων οι οργανισμοί είναι άκρως ευαίσθητοι στους ρύπους που αναφέρουμε παραπάνω.

Κύριοι αυτό το πρόβλημα πως θα το λύσετε;

Κύριοι τα πραγματικά γεγονότα είμαστε πλέον βέβαιοι ότι θα σας διαψεύσουν, διότι διαπιστώνουμε ότι οι υπολογισμοί σας είναι πρόχειροι και επιπόλαιοι.

Αλήθεια θα αφήνατε κύριοι τα παιδιά σας, κατά την 2ετή διάρκεια κατασκευής του έργου, να φοιτούν στα παρακείμενα σχολεία όταν τα άκρως επικίνδυνα, για την υγεία των παιδιών μας, αιωρούμενα μικροσωματίδια θα βρίσκονται, σύμφωνα με τα δικά σας στοιχεία, σε επίπεδα κατά πολύ υψηλότερα των επιτρεπτών ορίων;

Γιατί σε βάρος της υγείας των δικών μας παιδιών;

  1. Λύματα: Μόνο λίγες λέξεις: Η πραγματικότητα καταδεικνύει ότι το κέρδος δεν συνάδει με τις λέξεις ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ.
  2. Θέσεις Εργασίας Πρέπει να είμαστε αφελείς να πιστέψουμε ότι μεγάλο μέρος των νέων θέσεων εργασίας θα καλυφθούν από εργαζόμενους της περιοχής μας, όταν στόχος των επιχειρήσεων είναι η κατά το δυνατόν μείωση του κόστους λειτουργίας, άρα θα προσλάβουν αυτούς, απ’ όλη την Αττική, που θα είναι πιο «φθηνοί». Μπορείτε να μας πείτε πόσες θέσεις εργασίας θα χαθούν στην περιοχή μας και πόσο θα υποβαθμιστούν κάποιες περιοχές της Παλλήνης και των Γλυκών Νερών;
  3. Επάρκεια της Αττικής Οδού Κύριοι εάν έχετε κινηθεί επί της Αττικής Οδού από Αεροδρόμιο προς Ελευσίνα κατά τις ώρες 15:30 έως 17:00 καθημερινά, τότε σίγουρα θα έχετε διαπιστώσει ότι το μποτιλιάρισμα ξεκινά από τον κόμβο 16 (Παλλήνη) μέχρι την Κηφισίας. Ούτως ή άλλως και το τεύχος 15 των «Νέων της Αττικής Οδού» αναφέρεται σε ετήσια αύξηση της κυκλοφορίας κατά 11% όταν η αρχική πρόβλεψη ήταν 2,5% με παράλληλη μείωση της μέσης ταχύτητας κατά 50% την τελευταία διετία. Και φυσικά κανείς σας δεν αναφέρεται στην αναμενόμενη μελλοντική αύξηση της κυκλοφορίας της οδού λόγω των προγραμματιζόμενων επεκτάσεων προς Ραφήνα, Λαύριο και τα νότια προάστια της Αθήνας μέσω της σήραγγας του Υμηττού που αναμένεται να δημοπρατηθούν εντός του έτους. Ούτως ή άλλως εσείς οι ίδιοι το έχετε παραδεχτεί στην προ έτους πρόταση του Δ. Κούτρα της εταιρίας ΑΚΤΩΡ του μητρικού ομίλου σας προς το ΥΠΕΧΩΔΕ, για την άμεση υπογειοποίηση της Αττικής Οδού σε μεγάλο τμήμα της, ότι η Αττική Οδός έχει φτάσει εδώ και καιρό σε σημείο κορεσμού. Άρα ο αναμενόμενος πρόσθετος κυκλοφοριακός φόρτος θα επιτείνει την όλη κατάσταση με όλα τα αρνητικά επακόλουθα (ηχορύπανση, ατμοσφαιρικά ρύπανση κα).

Επίσης πιστεύετε ότι οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου θα χρησιμοποιούν την Αττική Οδό; Η πράξη έχει δείξει ότι και λόγω του ύψους των διοδίων, η πλειοψηφία των επισκεπτών από τις γύρω περιοχές (Χολαργός, Αγ. Παρασκευή, Χαλάνδρι, Γέρακας, Ραφήνα, Ν. Μακρη, κ.α.) θα χρησιμοποιούν τους ήδη προβληματικούς δρόμους μέσα από την πόλη μας.

  1. Έλλειψη περιφερειακού χωροταξικού Σχεδιασμού Αποσιωπείται: ότι δεν υπάρχει Περιφερειακός Χωροταξικός Σχεδιασμός στην Αττική και ότι το Ρυθμιστικό Σχέδιο του 1999, αν και τροποποιημένο, έχει ήδη ξεπεραστεί. Παρά μόνο θέλετε να βλέπετε «αποσπασματικά» τη χωροθέτηση της επένδυσής σας στην περιοχή μας χωρίς να λαμβάνετε υπόψη σας ότι τόσο μεγάλες επενδύσεις θα πρέπει να υλοποιούνται μέσω του κατάλληλου περιφερειακού σχεδιασμού όπως γίνεται σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  2. Ενημέρωση των πολιτών για το νέο έργο Αναφέρετε: «Η REDS ΑΕ συναίνεσε στην παράταση της διαδικασίας διαβούλευσης ώστε να δοθεί σ’ όλους χρόνος να ενημερωθούν για την επενδυτική μας πρόταση». Δηλαδή μας λέτε ότι μας κάνατε χάρη που μας δώσατε χρόνο να ενημερωθούμε για μια επενδυτική πρόταση η οποία όπως μας λέτε δεν είναι η τελική, επομένως δεν ήσασταν ούτε εσείς έτοιμοι να μας ενημερώσετε για το μεγαλεπήβολο επενδυτικό σας σχέδιο. Επίσης σας γνωρίζουμε ότι δεν κάνατε απολύτως τίποτα για να μάθουν οι κάτοικοι (το κοινό) τι ακριβώς σκοπεύετε να κατασκευάσετε δίπλα στα σπίτια τους.

Κύριοι στη συνέχεια θα σας ενημερώσουμε για την υποχρέωση που έχετε ως φορέας ενός τόσο μεγάλου επενδυτικού σχεδίου, όχι μόνο να ενημερώσετε τους κατοίκους της περιοχής αλλά και να υλοποιήσουν το δικαίωμα, που τους παρέχει η εθνική και κοινοτική νομοθεσία , για συμμετοχή στη λήψη των αποφάσεων. Γιατί οι εν λόγω αποφάσεις επηρεάζουν αρνητικά το Περιβάλλον, την Ποιότητα Ζωής και την Υγεία αυτών.

Συνθήκη του Aarhus και Εμπορικό Κέντρο στο κτήμα Καμπά

Η κοινοτική νομοθεσία στον τομέα του Περιβάλλοντος στοχεύει να συμβάλει (οδηγία 2003/35/ΕΚ/26.05.2003)

στη διατήρηση, την προστασία και τη βελτίωση της ποιότητας του περιβάλλοντος και

στην προστασία της προσωπικής υγείας και ευημερίας του ανθρώπου

Στις 25 Ιουλίου 1998 η Ε.Ε. υπέγραψε τη σύμβαση της Οικονομικής Επιτροπής για την Ευρώπη (ΟΕΕ) των Ηνωμένων Εθνών «Σύμβαση του Aarhus» η οποία κυρώθηκε το 2005 από το Ελληνικό Κοινοβούλιο (Ν. 3422/2005). Η εν λόγω σύμβαση αναγνωρίζει:

ότι η κατάλληλη προστασία του περιβάλλοντος είναι ουσιώδης για την ανθρώπινη ευημερία και την απόλαυση βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος στη ζωή

επίσης ότι κάθε άτομο έχει το δικαίωμα να ζει σ’ ένα περιβάλλον κατάλληλο για την υγεία και ευημερία του, (βλέπε και άρθρο 24 του Συντάγματος) καθώς και

το καθήκον, τόσο μεμονωμένα όσο και σε συνεργασία με άλλους, να προστατεύει και να βελτιώνει το περιβάλλον για να ωφελούνται οι παρούσες και οι μελλοντικές γενεές.

Οι τρεις πυλώνες της σύμβασης του Aarchus που στηρίζουν την υλοποίηση των παραπάνω είναι:

Οι πολίτες πρέπει να διαθέτουν πρόσβαση στις πληροφορίες σχετικά με το υπό εκτέλεση έργο καθώς και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που θα έχει το έργο στο ευρύτερο οικιστικό περιβάλλον καθώς και στην υγεία των κατοίκων.

Δικαίωμα συμμετοχής του κοινού στη λήψη των αποφάσεων, συμβάλλοντας έτσι στην ευαισθητοποίηση του κοινού σε περιβαλλοντικά θέματα, προκειμένου να προστατέψει το δικαίωμα διαβίωσης σε περιβάλλον κατάλληλο για την προσωπική του υγεία και ευημερία. Δίνει στο κοινό το δικαίωμα να εκφράσει τις ανησυχίες του και υποχρεώνει τις δημόσιες αρχές να λαμβάνουν υπόψη τις ανησυχίες αυτές. Το άρθρο 7 της σύμβασης του Aarhus προβλέπει τη συμμετοχή του κοινού σε σχέδια και προγράμματα που σχετίζονται με το περιβάλλον.

Δικαίωμα των πολιτών να έχουν πρόσβαση στη δικαιοσύνη για περιβαλλοντικά θέματα, με σκοπό την αμφισβήτηση της ουσιαστικής ή διαδικαστικής νομιμότητας αποφάσεων, πράξεων ή παραλείψεων σχετικά με την συμμετοχή του κοινού στη λήψη των αποφάσεων.

Σύμφωνα με τα παραπάνω θα έπρεπε να είχατε οργανωθεί κατάλληλα και να υπάρξει διαρκή ενημέρωση των κατοίκων (του κοινού) για όλα τα θέματα που αφορούν το επενδυτικό σας σχέδιο.

10. Η μέχρι σήμερα συμπεριφορά σας

Τα τελευταία δύο χρόνια η συμπεριφορά της εταιρία σας στην περιοχή μας διακρίνεται για την αδιαφορία και επιπολαιότητα της στη διαχείριση της ακίνητης περιουσία της στην Κάντζα και αναφερόμαστε συγκεκριμένα :

Καύσεις σκουπιδιών στο κτήμα Καμπά. Στα δελτία τύπου της εταιρίας σας η τελευταία καύση «κλαδιών» και άκρως επικίνδυνων για την υγεία των κατοίκων αλλά κυρίως των μαθητών των παρακείμενων σχολείων, πραγματοποιήθηκε από το Δήμο Παλλήνης εν γνώση σας και εν γνώση τόσο της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας (βλέπε φωτογραφίες στην Ιστοσελίδα μας).

Αφήσατε τους στάβλους Καμπά που ταυτιζόταν με την παράδοση του τόπου μας (δίπλα στη βίλα Καμπά) να γκρεμισθούν και τους αποτελειώσατε, προκειμένου να κατασκευάσετε πολυτελείς κατοικίες και να δημιουργήσετε μεγάλες υπεραξίες από την φθηνά αγορασμένη γη.

Στο χώρο που σήμερα χτίζονται πολυτελείς κατοικίες (Α. Καμπά & Λεονταρίου) οι συνημμένες φωτογραφίες καταδεικνύουν πόσο σεβασμό δείχνετε στους κατοίκους της πόλης μας και κυρίως στα παιδιά μας, όταν επί 6 περίπου μήνες έχετε καταλάβει τα πέριξ πεζοδρόμια αναγκάζοντας καθημερινά τους μαθητές να κινούνται σε ένα πολύ επικίνδυνο δρόμο την Λεονταρίου.

Τόσο στο ακίνητο που κτίζονται οι πολυτελείς κατοικίες (Α. Καμπά & Λεονταρίου) όσο και στο ακίνητο όπου βρίσκεται η βίλα Καμπά επιδιώκετε την πλήρη κάλυψή τους χωρίς να σας ενδιαφέρει η παροχή κοινόχρηστου χώρου – χώρου πρασίνου στην πόλη μας.

Στις 17/07/2007, κατά την παρουσίαση του επενδυτικού σχεδίου στο Δημοτικό Κατάστημα Παλλήνης, ζητήσαμε δημοσίως από τον Δ/ντα Σύμβουλο της εταιρίας σας να προβεί σε απελευθέρωση των πεζοδρομίων από τα συρματοπλέγματα αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.

Τίθεται εύλογα το ερώτημα: πως κύριοι θα μας πείσετε ότι στο έργο αυτό, που προγραμματίζετε να κατασκευάσετε, θα λάβετε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των κατοίκων της πόλης μας, όταν για έργα πολύ μικρότερης κλίμακας επιδεικνύετε αδιαφορία και επιπολαιότητα;

Και μια τελευταία ερώτηση :

Στο χώρο (στην Κάντζα) που κτίζονται οι πολυτελείς κατοικίες της REDS AE υπήρχαν, σύμφωνα με πληροφορίες μας, κάποια αρχαιολογικά ευρήματα (εργάζονταν επί μέρες άνθρωποι της αρχαιολογικής υπηρεσίας) σήμερα ο χώρος αυτός καλύφθηκε με οικοδομή, που κατασκευάσθηκε σε χρόνο ρεκόρ. Μπορείτε να μας γνωρίσετε τι ακριβώς έγινε και με τίνος απόφαση ο χώρος αυτός οικοδομήθηκε;

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω ενισχύεται η άποψή μας ότι δεν πρέπει να επιτρέψουμε την κατασκευή ενός εμπορικού κέντρου «τερατουργήματος» που θα συμβάλει περεταίρω στην υποβάθμιση του περιβάλλοντος, της ποιότητας ζωής και θα έχει ανυπολόγιστες επιπτώσεις στην υγεία μας.

Αναζήτηση Εργασίας

Εργασία από την Careerjet

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας

 

Followers