27 Ιουλίου 2009

Χωλαίνει συγκοινωνιακά η Αν. Αττική. Δεν πείθουν για την πειστικότητά τους οι απαντήσεις του Υπουργείου σε Βουλευτές της Ατικής.

Παρεμβάσεις του Βουλευτή Αττικής κ. Οικονόμου με απαντήσεις που έχουν την ίδια γεύση.


ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
Σε απάντηση της ερώτησης (Αρ. πρωτ. 18204/28.4.09) που κατατέθηκε από το Βουλευτή Περιφέρειας Αττικής, Βασίλη Οικονόμου, αναφορικά με το ζήτημα της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λαύριο Αττικής, ο Υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχ. Μπεκίρης, μας απαντά ότι «Το Υπ.Μ.Ε. έχει συμπεριλάβει στον προγραμματισμό του για την 4η Προγραμματική Περίοδο το έργο κατασκευής του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λαύριο. Η κατασκευή του έργου έχει συμπεριληφθεί στα προς χρηματοδότηση έργα από το ΠΕΠ Αττικής 2007-2013, ενώ ταυτόχρονα εξετάζεται και η δυνατότητα υλοποίησης του μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Το έργο βρίσκεται σε φάση μελέτης, η περίοδος της οποίας περιγράφεται αναλυτικά στο σχετικό έγγραφο του ΟΣΕ» ενώ το έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. αναφέρει τα εξής: «Η ΕΡΓΟΣΕ στο πλαίσιο της σύμβασης 419/2006 εκπονεί την Α’ φάση της μελέτης χάραξης και της Προμελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων. Η ολοκλήρωση της ανωτέρω Α’ Φάσης (συμπεριλαμβανομένης της έγκρισης των Περιβαλλοντικών όρων) προβλέπεται το Φεβρουάριο του 2011.
Θα πρέπει να επισημανθεί ότι στο τμήμα του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Κορωπί – Λαύριο εμπλέκονται τέσσερις Δήμοι (Μαρκόπουλο, Καλύβια, Κερατέα, Λαύριο) με επεκτάσεις σχεδίων πόλεων, με νεότερα μνημεία, με εκτεταμένη ανάπτυξη ΒΙΠΑ, με νέα δίκτυα ύδρευσης – αποχέτευσης, φυσικού αερίου, υψηλής τάσης κλπ. Οι Δήμοι έχουν παρουσιάσει έντονο ενδιαφέρον για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο δίνοντας τις προτάσεις τους όσον αφορά στη χάραξη και στη λειτουργία του αλλά και στην ενσωμάτωση του στον λειτουργικό ιστό των οικισμών.
Για τους παραπάνω λόγους γίνεται κατανοητό ότι η επιλογή της βέλτιστης χάραξης είναι εξαιρετικά δύσκολη και χρονοβόρα καθώς θα πρέπει να λάβει υπόψη της όλες τις εμπλοκές εξυπηρετώντας ουσιαστικά τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής καθώς και τις εκτεταμένες εποχιακές απαιτήσεις, σε χωρητικότητα και χρόνο διαδρομής του Νέου Λιμένα Λαυρίου και την σύνδεση αυτού με το αεροδρόμιο.
Επομένως, η χρονική ολίσθηση της μελέτης οφείλεται στις συνεχείς διαβουλεύσεις με την Τοπική Αυτοδιοίκηση προκειμένου να υλοποιηθεί η λύση που θα διασφαλίσει την βέλτιστη δυνατή εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου των περιοχών επιρροής του έργου, επιλύοντας ταυτόχρονα όλα τα παραπάνω αναφερόμενα προβλήματα.
Η κατασκευή του έργου έχει προταθεί για χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Αττικής στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013 ενώ συγχρόνως εξετάζεται και η δυνατότητα υλοποίησης του μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ)».
Και ενώ μέχρι τώρα βρίσκαμε ελπιδοφόρες τις απαντήσεις του Υπουργείου σε άλλες σχετικές ερωτήσεις στη Βουλή (1416/14.09.06 και 11652/17.12.08), οι οποίες επιβεβαίωναν ότι η εν λόγω επέκταση ήταν στις προτεραιότητες του Υπουργείου και υπολογιζόταν ότι οι πρώτες μελέτες θα τέλειωναν τον Σεπτέμβριο του 2009, με αυτή την απάντηση του το Υπουργείο τα ισοπεδώνει όλα! Εν έτη 2009, ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η Α Φάση της μελέτης, η οποία προβλέπεται για το 2011 αλλά ακόμα πιο τραγικό είναι ότι δεν έχει απορροφηθεί ούτε ένα ευρώ από το ΕΣΠΑ για το εν λόγω έργο, αφού ακόμα συζητείται η πηγή χρηματοδότησης του!!
Αποκαλύπτεται λοιπόν εγγράφως η ανακολουθία των λόγων και των πράξεων της Κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, αφού άλλο ήταν το χρονοδιάγραμμα που μας έδινε μέχρι τώρα το Υπουργείο. Δυστυχώς αποκαλύπτεται ότι η εξαγγελία αυτή δεν στηριζόταν πουθενά και από ότι φαίνεται δεν είχε καμία σχέση με την πραγματικότητα!! Τα γεγονότα εκθέτουν άλλη μια φορά την Κυβέρνηση, καθώς αποκαλύπτουν ότι οι εξαγγελίες των Υπουργών της είναι κατά βάση λόγια του αέρα!!. Υποσχέσεις και λόγια χωρίς αντίκρισμα!! Μόνο ψευδολογήματα δίνει στον λαό η Κυβέρνηση αυτή!
Προσπαθούν βέβαια και ως συνήθως οι αρμόδιοι να ρίξουν τις ευθύνες αλλού, όπως στις Τοπικές Αυτοδιοικήσεις στην εν λόγω περίπτωση, Αλλά δυστυχώς για αυτούς, ο λαός πλέον έχει πάρει το μάθημα του και αναγνωρίζει πλέον πολύ καλά ότι μόνο επί Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ η Χώρα μας είδε νέα έργα και νέες υποδομές να υλοποιούνται και να ολοκληρώνονται!
Περιμέναμε κάπου εδώ κοντά στο τέλος της διαδρομής της να είναι πιο υπεύθυνες οι απαντήσεις από την Κυβέρνηση! Η μόνιμη επωδός ότι οι μελέτες είναι χρονοβόρες και δύσκολες και οδηγούν σε παρατάσεις και καθυστερήσεις; Να σας ενημερώσουμε όμως ότι γι’ αυτό γίνονται οι σωστές επιλογές, για να μπορούν να ξεπερνούν τα προβλήματα και τις δυσκολίες άμεσα και αποτελεσματικά!
Ο Βουλευτής Αττικής, Βασίλης Οικονόμου θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό των κατοίκων της Ανατολικής Αττικής και θα αγωνιστεί πιέζοντας την κυβέρνηση ώστε να υπάρξει άμεσο και ορατό αποτέλεσμα από τα Κοινοτικά Προγράμματα Στήριξης ειδικά στην Ανατολική Αττική στον τομέα των συγκοινωνιών που αυτή τη στιγμή είναι ο κρισιμότερος για τον εκσυγχρονισμό της Περιφέρειας μας. Ο Βουλευτής θα παρακολουθεί το θέμα από κοντά για να διαπιστώσει και πάλι τι σημασία δίνει στους όρους «άμεσες προτεραιότητες» το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, όταν αναφέρεται σε ένα τόσο σημαντικό έργο όπως αυτό, που αφορά όλη τη Νοτιοανατολική Αττική.
ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Σε απάντηση της ερώτησης (Αρ. Πρωτ. 18557/5.5.09) που κατατέθηκε από τον Βουλευτή Περιφέρειας Αττικής, Βασίλη Οικονόμου, αναφορικά με απαραίτητη προσωρινή μεταφορά της αφετηρίας της λεωφορειογραμμής 314 από τον σταθμό της Δουκίσσης Πλακεντίας, ο Υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχ. Μπεκίρης, μας παραπέμπει σε έγγραφο του ΟΑΣΑ, το οποίο αναφέρει τα εξής: «Κατά τη διάρκεια διακοπής της λειτουργίας του σταθμού ΜΕΤΡΟ στη Δουκίσσης Πλακεντίας ο ΟΑΣΑ ίδρυσε δύο EXPRESS λεωφορειακές γραμμές με υψηλή συχνότητα δρομολογίων (Χ5 και Χ6) που συνδέουν το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας με εκείνο στην Εθνική Άμυνα.
Όλες οι λεωφορειακές γραμμές που έχουν τέρμα το σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας παραμένουν στο χώρο αυτό και οι επιβάτες εξυπηρετούνται με τις δύο EXPRESS γραμμές Χ5 και Χ6.
Μετά τα παραπάνω, και για το χρονικό διάστημα που θα παραμείνει ο σταθμός της Δουκίσσης Πλακεντίας κλειστός, ο ΟΑΣΑ δεν προγραμματίζει καμία αλλαγή στο υπάρχον συγκοινωνιακό δίκτυο της περιοχής».
Διαπιστώνουμε από την απάντηση που λάβαμε ότι παρά το γεγονός ότι παραθέτουμε το πρόβλημα και τις διαστάσεις του για την καθημερινότητα των πολιτών της Παλλήνης, στο Υπουργείο έχουν τις προσωπικές τους απόψεις και βάση αυτών λαμβάνουν όλες τις αποφάσεις αγνοώντας τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων βάσει των οποίων στηρίξαμε την εν λόγω παρέμβαση μας. Σαφέστατα ο Υπουργός δείχνει να μην έχει την πρόθεση να εξυπηρετήσει τους κατοίκους της περιοχής, θέμα για το οποίο βέβαια εμείς ενδιαφερόμαστε και δυστυχώς εφαρμόζει λανθασμένη μελέτη κάνοντας λάθος χειρισμούς οι οποίοι δεν βοηθούν την κατάσταση και έχουν οδηγήσει σε ταλαιπωρία τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής.
Απογοητευόμαστε πλήρως, αφού διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχει καμία πρόθεση από μεριάς του Υπουργείου και του ΟΑΣΑ να μεταφέρουν και να τροποποιήσουν τις λεωφορειακές γραμμές που έχουν αφετηρία και τέρμα τον μη χρησιμοποιούμενα πια σταθμό ΜΕΤΡΟ της Δουκίσσης Πλακεντίας. Είναι ξεκάθαρη η θέση τους παρά τις έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων που τελικά είναι οι μόνοι που υφίστανται τις αποφάσεις της Κυβέρνησης.
Ο Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής , Βασίλης Οικονόμου, θα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις αναφορικά με το θέμα αυτό και αν χρειαστεί θα παρέμβει ξάνα ώστε να πιέσει για άλλη μια φορά την Κυβέρνηση με στόχο να επιτύχει την προσωρινή μεταφορά της αφετηρίας τουλάχιστον από τις αρχές του φθινοπώρου που η χρήση τους αναγκαστικά αυξάνεται.

Αναζήτηση Εργασίας

Εργασία από την Careerjet

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας

 

Followers