2 Σεπτεμβρίου 2009

Στην Ελλάδα η ανάπτυξη κυκλοφοράει πάντα με αυτοκίνητο. Άρα, δικαιολογημένα το 79,5% του Γ' Κ.Π.Σ. πήγε στους αυτοκινητοδρόμους.. ΧΑΙΡΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ !

Υπάρχει χώρα μέλος της Ε.Ε που να έχει δώσει το 79,5% του ποσού των κοινοτικών κονδυλίων, για έργα υποδομής και ανάπτυξης, και τα χρήματα αυτά να πάνε σε εργολαβίες αυτοκινητοδρόμων ;

Και ο χορός καλά κρατεί αφού και στο Δ' Κ.Π.Σ. με τον ίδιο και απαράλλαχτο βηματισμό οι κυβερνώντες πορεύονται. Για αναζητείστε λοιπόν στην πίτα των αντίστοιχων κονδυλίωνκαι βρείτε πως αυτά έχουν αξιοποιηθεί από τις άλλες χώρες μέλη της Ε.Ε. Απλά θα εκπαγείτε.

Ακολουθεί η εύστοχη ερώτηση του Βουλευτή Αττικής κ. Βρεττού προς τους Υπουργούς Οικονομίας και Ανάπτυξης
για τα "Απολογιστικά στοιχεία Γ ΚΠΣ".


Ντίνος Βρεττός

Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Αττικής

Αθήνα, 26 Αυγούστου 2009

Ερώτηση

Προς κ.κ Υπουργούς Οικονομίας και Ανάπτυξης

Θέμα : « Απολογιστικά στοιχεία Γ ΚΠΣ»

Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφορικά με τον απολογισμό της κατανομής των πόρων του Γ΄ ΚΠΣ που ολοκληρώνεται φέτος και είδε το φώς της δημοσιότητας* , φαίνεται ότι η χώρα μας παρότι εισέπραξε αναλογικά τα περισσότερα κοινοτικά κονδύλια απο κάθε άλλο κράτος μέλος δεν προχώρησε στην απαιτούμενη σύγκλιση της οικονομίας με αυτή της Ε.Ε αφού τα κοινοτικά κεφάλαια που εισέρευσαν δεν συνοδεύτηκαν ούτε απο επαρκή κρατική συμμετοχή, ούτε προσέλκυσαν ισχυρά ιδιωτικά κεφάλαια.

Συγκεκριμένα ενώ στη χώρα μας εισήλθαν συνολικά 22,6 δις ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε 342 ευρώ ανά κάτοικο το χρόνο (ποσό ρεκόρ) ή ποσοστό 2,15% του ΑΕΠ δεν καταφέραμε ως χώρα να ολοκληρώσουμε σημαντικά και αναγκαία έργα. Όπως καταδεικνύει η έρευνα κανένα άλλο κράτος της Ε.Ε δεν μετείχε με τόσο λίγα χρήματα στην υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων έργων αφού η Ελληνική Κυβέρνηση απέδωσε ποσό ίσο με μόλις το 30% του κόστους έναντι 41% του Κοινοτικού μέσου όρου. Απο την άλλη πλευρά οι ιδιωτικές δαπάνες έφτασαν μόλις τα 5,47 δις ευρώ, δηλαδή το 19,2% του ΚΠΣ όταν ο Κοινοτικός μέσος όρος είναι 38,8%. Απο τα κεφάλαια δε αυτά το 79,5% κατευθύνθηκε σε έργα υποδομής ( αυτοκινητόδρομους). Σε καταγραφή μάλιστα που γίνεται στην έκθεση ανά έργο, χωρίς ιδιωτική συμμετοχή στη χώρα μας το ποσοστό αγγίζει το 70,7% των επενδύσεων έναντι 59,4% του Κοινοτικού μέσου όρου. Τέλος πρέπει να σημειωθεί ότι τα ποσά μοιράστηκαν «υδροκέφαλα» - η Ελληνική Περιφέρεια πήρε τα λιγότερα κονδύλια απο κάθε άλλη χώρα και σημαντικοί τομείς για την ανάπτυξη της χώρας όπως η έρευνα και η τεχνολογία σχεδόν αγνοήθηκαν.

Επειδή τα όσα αναφέρονται στην έκθεση έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον γύρω απο τους Κυβερνητικούς χειρισμούς στην πορεία υλοποίησης του Γ ΚΠΣ ,

Ερωτώνται οι κ.κ Υπουργοί,

1. Πώς αξιολογείται από τα αντίστοιχα Υπουργεία, η πορεία υλοποίησης του Γ’ ΚΠΣ στη βάση των στοιχείων της έκθεσης ;
2. Τι κονδύλια διατέθηκαν στο Γ’ ΚΠΣ για έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη ;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Ντίνος Βρεττός

Αναζήτηση Εργασίας

Εργασία από την Careerjet

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας

 

Followers