10 Αυγούστου 2010

Σύνδεσμος καθηγητών γαλλικής γλώσσας: Ανοικτή επιστολή προς την υπουργό παιδείας - Ανακοίνωση για τους διορισμούς

Πληροφορίες: Μαυροματάκη Δέσποινα Αθήνα, 6-8-2010

Γεν. Γραμματέας ΣΚΓ ΠΕ Αρ. Πρωτ.: 22

Τηλ.: 6937318134

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ

Το Υπουργείο παιδείας ανακοίνωσε επιτέλους την πολυαναμενόμενη και πολυσυζητημένη εγκύκλιο για τους διορισμούς 2010-2011. Ο αριθμός των διορισμών που ανακοινώθηκε αποτελεί εμπαιγμό και υποτίμηση της νοημοσύνης της κοινής γνώμης, συνιστά δε κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος, αφού είναι πολύ μικρότερος ακόμα και από αυτόν που εσείς η ίδια, κυρία Υπουργέ παιδείας, είχατε εξαγγείλει και ορίζουν οι νόμοι που η κυβέρνηση σας πριν από λίγους μήνες ψήφισε.

ΝΟΜΟΣ 3383/15-3-2010/ΦΕΚ 40

Αναστολή προσλήψεων

Παρ 2. «Οι επιτυχόντες σε διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του ΑΣΕΠ για τους οποίους έχουν εκδοθεί οριστικά αποτελέσματα μέχρι 31.12.2009, διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, με έναρξη το πρώτο εξάμηνο του 2010 και ο διορισμός τους ολοκληρώνεται μέχρι 31-12-2012.»

Και Νόμος 3848/2010 /ΦΕΚ 71 άρθρο 9 «Μεταβατικές διατάξεις»

Την περίοδο 2010-2011 θα προσληφθούν οι εναπομείναντες διοριστέοι του προηγούμενου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ (6ου) καθώς και όσοι αναλογούν στην Κατηγορία του 40% μαζί με κάποιους που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες (συνολικά περίπου 3.000 εκπαιδευτικοί για το 2010/11).

Αντί όλων αυτών το Υπουργείο προχωρά στο διορισμό 2825 εκπαιδευτικών. Σε κάποιες δε ειδικότητες ο αριθμός που ανακοινώθηκε μόνο ως κοροϊδία μπορεί να εκληφθεί.

Δ2/96218/02-08-2010

ΠΕ05 Γαλλικής:

α) από τους εγγεγραμμένους στον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ έτους 2008, για την πλήρωση 6 θέσεων.

β) από τους εγγεγραμμένους στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών, όσων μέχρι 30.6.2010 έχουν συμπληρώσει μέχρι και 20.883 μόρια πραγματικής προϋπηρεσίας, για την πλήρωση 4 θέσεων.

γ) από όσους συμπλήρωσαν μέχρι 30.6.2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον τριάντα (30) μηνών, για την πλήρωση 1 θέσης.

Κυρία Υπουργέ, επειδή συνεχίζουμε να μην κατανοούμε πως «Ο εκπαιδευτικός είναι το κλειδί της εκπαιδευτικής διαδικασίας» όπως εσείς αναφέρατε στην εισηγητική σας έκθεση που καταθέσατε στη Βουλή για το νόμο 3848, θα θέλαμε να θέσουμε κάποια ερωτήματα:

1. Με ποιες μαθηματικές πράξεις και θεωρίες το 6 είναι το μισό του 72, ο αριθμός των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ που έπρεπε να διοριστεί φέτος και το 4 το μισό του 48, ο αριθμός των εκπαιδευτικών ΠΕ05 που όφειλε το υπουργείο να διορίσει από τον πίνακα του 40%;

2. Λάβατε υπόψη σας στους σχεδιασμούς σας για «Τον εξορθολογισμό του συστήματος προσλήψεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό που προσδιορίζονται τόσο από τα διεθνώς ισχύοντα όσο και από τις ιδιομορφίες της χώρας» τον ιδιαίτερα μεγάλο αριθμό αιτήσεων συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών που κατατέθηκαν εφέτος;

3. Αν ναι, πως σκοπεύει το υπουργείο να καλύψει τα κενά που θα δημιουργηθούν, αφού ταυτόχρονα έχει εξαγγείλει και τη μείωση του αριθμού των αναπληρωτών και ωρομισθίων;

4. Πως επιβεβαιώνεται η τοποθέτηση σας κυρία Υπουργέ ότι «Ο εκπαιδευτικός είναι το κλειδί της εκπαιδευτικής διαδικασίας» με τον αριθμό των διορισμών που εξαγγείλατε και που με μαθηματικά ακρίβεια οδηγεί όλους τους «διοριστέους» συναδέλφους, (επιτυχόντες σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, εκπαιδευτικοί με μόρια που συγκέντρωσαν επί σειρά ετών μετακινούμενοι με κόστος προσωπικό, οικονομικό και οικογενειακό σε όλη την Ελλάδα καλύπτοντας πάγιες διδακτικές ανάγκες) στην μόνιμη ανεργία, στην εργασιακή ομηρία για κάποιες ώρες ωρομισθίας και στην περαιτέρω ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, παρόλο που συνταγματικά το υπουργείο είναι υποχρεωμένο να διορίσει;

5. Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία τη νέα σχολική χρονιά όταν ο αριθμός των διορισμών είναι πολύ μικρότερος από τα υπάρχοντα λειτουργικά και οργανικά κενά;

6. Σκοπεύετε να εξαναγκάσετε τους μονίμους συναδέλφους σε υπερωρίες και σε περιπλάνηση από σχολείο σε σχολείο για την κάλυψη των κενών που διαπιστωμένα υπάρχουν με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης;

7. Αν ναι, πως αυτό συμβιβάζεται με το συνεχώς επαναλαμβανόμενο μότο σας «Πάνω από όλα ο μαθητής» αφού οι αποφάσεις σας οδηγούν στην παραπέρα υποβάθμιση της λειτουργίας των σχολικών μονάδων και του εκπαιδευτικού έργου;

8. Πως σκοπεύετε να καλύψετε τα κενά ΠΕ05 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση αφού είναι μόνιμα οργανικά κενά, όπως η ίδια παραδέχεστε στην Φ12/652/63838/3-6-2010 διευκρινιστική σας εγκύκλιο, αλλά δεν προβαίνετε στους αναγκαίους διορισμούς για την κάλυψή τους;

9. Θα απαντήσετε αυτή τη φορά στα ερωτήματά μας ή για μια ακόμα φορά θα απαξιώσετε με τη σιωπή σας την «κοινωνική διαβούλευση» που τόσο συχνά η κυβέρνησή σας επαγγέλλεται;

Δηλώνουμε, τέλος, για μια ακόμη φορά, ότι είμαστε διατεθειμένοι να συναντηθούμε μαζί σας για την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο Δημόσιο σχολείο, ότι δεν είμαστε καθόλου διατεθειμένοι να αποδεχθούμε την υποβάθμιση και απαξίωση της Δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης που με τις αποφάσεις σας επισπεύδετε καθώς και ότι με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα θα αγωνιστούμε με κάθε πρόσφορο μέσο ώστε τα αρνητικά για το Δημόσιο σχολείο μέτρα να μην υλοποιηθούν.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΤΣΑΚΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ


ΠΗΓΗ : apf

Αναζήτηση Εργασίας

Εργασία από την Careerjet

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας

 

Followers